Układ regulacyjny przeznaczony jest do niskopodłogowych 6-cio osiowych tramwajów 116N z napędem prądu stałego produkowanych przez GEC ALSTHOM KONSTAL S.A.
    Układ zapewnia indywidualny napęd wózków skrajnych, mikroprocesorowe sterowanie rozruchem i hamowaniem odzyskowym lub rezystorowym, sterowanie hamulcami tarczowymi wózka środkowego, elektroniczną kontrolę i likwidację poślizgu, diagnostykę układu napędowego i sterowania.


http://www.woltan.com.pl/photo/gto/gto_1.jpg



jednostka

GTO

napięcie sieci:

V

400÷780

typ silników:


LT-240

moc znamionowa silników:

kW

50

liczba silników:

szt.

4

prąd rozruchu:

A

2 x 100 ÷ 300

prąd hamowania:

A

2 x 60 ÷ 230

maksymalna siła rozruchu:

kN

50

maksymalna siła hamowania dynamicznego:

kN

40

przyśpieszenie rozruchu maksymalne:

m/s2

1,4

przyśpieszenie rozruchu do 30 km/h:

m/s2

1,2

opóźnienie hamowania maksymalne:

m/s2

1,4

opóźnienie hamowania elektrodynamicznego:

m/s2

1,3

częstotliwość pracy - rozruch:

c/s

2 x 300

płynne samoczynne osłabienie wzbudzenia do:


0,4


http://www.woltan.com.pl/photo/gto/gto_2.jpg

print