Układ regulacji w wykonaniu z tyrystorami GTO lub tranzystorami IGBT według życzeń klienta przeznaczony jest dla tramwajów typu 105N i pochodnych - zarówno dla tramwajów modernizowanych, jak i nowych, montowanych przez KONSTAL.
    Układ zapewnia indywidualny napęd każdego wózka, mikroprocesorowe sterowanie procesem rozruchu i hamowania odzyskowego lub rezystorowego, elektroniczną kontrolę i likwidację poślizgu, diagnostykę układu napędowego i sterowania.


http://www.woltan.com.pl/photo/impuls-gto/impuls-gto_1.jpg



jednostka

GTO/IGBT

znamionowe napięcie pracy:

V

400÷900

prąd ciągły:

A

200

prąd maksymalny:

A

350

częstotliwość pracy:

cykli/s

50÷300

częstotliwość maksymalna:

cykli/s

600

wentylacja:


obca

liczba na jeden wagon:

szt.

2

znamionowe napięcie pracy:

V

400÷900

prąd ciągły:

A

200


http://www.woltan.com.pl/photo/impuls-gto/impuls-gto_2.jpg

 

http://www.woltan.com.pl/photo/impuls-gto/impuls-gto_2.jpg

print